“
تغییرات بزرگی در دنیای بازاریابی رخ داده است و این تغییرات تا حد زیادی به قدرت Machine Learning (ML) کاهش می یابد. این تأثیر آن است که ۹۷٪ از رهبران معتقدند که آینده بازاریابی متشکل از بازاریاب باهوش است که با همکاری نهادهای اتوماسیون مبتنی بر یادگیری ماشین کار می کنند.
از تکنیک های ML برای حل بسیاری از مشکلات متنوع استفاده می شود ، و ما می خواهیم به جهانی که داده ها ، کانال ها ، محتوا و زمینه های بیش از حد همگرا تبدیل می شود ، سود زیادی برساند. برای تیم بازاریابی مدرن ، ML در جستجوی بخش هایی از دانش پیش بینی در موج داده های ساختاری و بدون ساختار و استفاده از آنها به نفع شما است.
توانایی پاسخ سریع و دقیق به تغییرات در رفتار مشتری در دنیای امروز و یادگیری ماشین بسیار مهم است. در این مقاله ، ما فناوریهای ML را که به طور مؤثر مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای بالقوه آن در بین مشاغل مورد بررسی قرار می دهیم.
فن آوری های یادگیری ماشین در حال ظهور چیست؟
یادگیری ماشینی قبلاً در زمینه مراقبت های بهداشتی و همچنین کشف تقلب نقش برجسته ای داشته است ، و PayPal از آن برای مبارزه با پولشویی استفاده می کند. و هر دو فن آوری یادگیری ماشین های جدید و نوظهور قرار است موج هایی در عرصه بازاریابی ایجاد کنند. این نوآوری های فعلی شامل موارد زیر است:
IBM واتسون
جرقه
کافکا
یادگیری ماشین فقط برای شرکت های اولیه دیجیتالی نیست
یک مطالعه جدید نشان می دهد که چت بات ها تا سال ۲۰۲۰ ۸۵٪ از تعامل های خدمات به مشتریان را تأمین می کنند. از آنجا که شیوع یادگیری ماشینی در دنیای تجارت شیوع بیشتری پیدا می کند ، امثال Netflix ، از جمله دیگر ، سرمایه گذاری های زیادی را در فناوری ML انجام می دهند. مشارکت مشتری
با این حال ، این فناوری پیشرفته دیگر منحصر به پژوهشگران هوش مصنوعی و شرکت های دیجیتالی مانند آمازون و Google نیست. در صورت استفاده بهینه ، می تواند در سال های ۲۰۱۸ بر مناطق کلیدی اکوسیستم داده های بزرگ بازاریابی تأثیر بگذارد.
با وجود توانایی حیرت انگیز در خودکار کردن تعامل خدمات مشتری به روش هوشمندانه و انسانی ، chatbot ها به منظور افزایش بهره وری به روشی بزرگ خدمت می کنند. در حقیقت ، ۴۴٪ از مصرف کنندگان در ایالات متحده قبلاً چت بابات را برای روابط مشتری با انسان ترجیح می دهند – این اثبات اثربخشی فناوری ML برای تجارت است.
با دموکراتیک کردن استفاده از داده های کلیدی و آنالیز ، ارائه کارمندان در خط مقدم و همچنین افرادی که در نقش های فنی و بازاریابی قرار دارند ، با مهارت های لازم ، رهبران تجارت نه تنها بیشترین بهره را از فناوری ML می گیرند بلکه به تشویق فرزندخواندگی در کل مشاغل کمک می کنند. .
۲۰٪ از مدیران سطح C از یادگیری ماشینی به عنوان بخش اصلی استراتژی تجاری خود استفاده می کنند – McKinsey & Co
این توییت
بنابراین ، دقیقاً چگونه مشاغل می توانند از ML برای افزایش بهره وری و بهره وری استفاده کنند؟
تجسم خودکار داده ها
۹۰٪ از داده های جهان فقط در دو سال گذشته تولید شده اند. توانایی تجسم روابط قابل توجه در داده ها نه تنها به مشاغل کمک می کند تا تصمیم گیری بهتری بگیرند بلکه باعث ایجاد اعتماد به نفس می شوند. تعدادی ابزار وجود دارد که عکسهای غنی از داده ها را ارائه می دهند که می توانند برای داده های ساختاری و بدون ساختار استفاده شوند. اما ، در حال حاضر ، ابزارهای تجسم تنها در صورتی قدرتمند هستند که بتوانید داده های اساسی را تفسیر کنید.
با پیشرفت یادگیری ماشینی ، انتظار داریم سیستم عامل های تجسم خودکار و داده های کاربرپسند بیشتری که از طریق یادگیری ماشینی مرتب و تفسیر شده اند ، به دست آوردن بینش جدید و افزایش بهره وری در فرایند.