“
ماه گذشته ، موسسه بازاریابی دیجیتال میزبان شورای مشورتی جهانی صنعت افتتاح آن (GIAC) در نیویورک بود. GIAC به عنوان یک مقام پیشرو در بازاریابی دیجیتال ، تأثیر گذاران اصلی را برای بحث در مورد روندهای فعلی و آینده در این بخش گرد هم می آورد.
هدف GIAC هدایت تعالی در حرفه های بازاریابی دیجیتال و فروش از طریق استاندارد سازی بهترین شیوه ها و همچنین تمرکز بر ادامه آموزش و توسعه برای افراد و مشاغل است.
در این مقاله ، ما به بررسی نتایج کلیدی این نشست افتتاحی و اهمیت آنها برای بازاریابان در سراسر جهان در زمینه های حفظ حریم خصوصی ، توسعه مهارت ها ، رهبری و رفتار مصرف کنندگان می پردازیم.
حریم خصوصی داده ها یک نگرانی جهانی است
حمایت از داده ها امسال میزان قابل توجهی از پوشش را دریافت کرده است ، که بیشتر ناشی از اجرای آیین نامه حفاظت از داده های عمومی اروپا (GDPR) در ماه مه است. در جلسه افتتاحیه GIAC ، Ardi Kolah ، همکار و مدیر برنامه GPDR در دانشکده تجارت هنلی ، گزارشی در مورد اهمیت حفظ حریم شخصی داده ها برای متخصصان بازاریابی ارائه کرد.
آردی نمایندگان را ترغیب کرد که فراتر از موارد اساسی قانون حمایت از داده ها بروند. با تأکید بیشتر بر امنیت داده ها ، شرکت ها می توانند از خسارت و اعتبار شهرت ناشی از نقض آن جلوگیری کنند. احترام به احترام به داده های شخصی همچنین به ایجاد اعتماد که به عنوان پایه و اساس روابط طولانی مدت مشتری عمل می کند ، کمک می کند.