از اعضا درمورد مباحثی که مایل بودند در جلسات آینده بحث کنند ، پرسیده شد. بسیاری از تغییر مهارت مورد نیاز بازاریابان دیجیتال امروز ، به ویژه در زمینه B2B ، که نیاز به آموزش به روز دارد ، برجسته کردند.

علاوه بر این ، آموزش برای مدیران فروش و بازاریابی محصول به عنوان موضوعات امیدوار کننده شناخته شد. همچنین اشتیاق به هماهنگی توصیفات شغلی در صنعت برای اطمینان از سازگاری کارفرمایان و متخصصان وجود داشت.

آموزش و آموزش بازاریابی دیجیتال در دهه گذشته مورد توجه کار من بوده است ، که مطابق با اهداف DMI است ، بنابراین همکاری با یکدیگر در این مأموریت بسیار عالی است – لری کیم ، مدیر عامل شرکت MobileMonkey ، بنیانگذار در WordStream

‘۲۰ / ۲۰ چشم انداز: تحقیقات رهبر بازاریابی از آینده دیجیتال ‘در هفته های آینده منتشر خواهد شد ، و شورای مشاوره جهانی صنعت دوباره در اوایل سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

مایکل گودن

مدیر مشارکتهای استراتژیک در موسسه بازاریابی دیجیتال

برگزیده