“
امروزه جهان توسط دیجیتال هدایت می شود و تقریباً همه جنبه های فرایند فروش بسیار متفاوت است.
شاید برجسته ترین تغییر در مراجعه به منابع باشد. مطالعات نشان می دهد که ۸۴٪ از تصمیم گیرندگان B2B روند خرید خود را با مراجعه به مجدد شروع می کنند ، در حالی که ۶۵٪ از مشاغل تازه از مراجعه به این امر ناشی می شوند.
برای پیروزی در میدان نبرد تجاری ، شرکت ها باید قدرت دیجیتال را در آغوش بگیرند و اطمینان حاصل کنند که تیم های فروش آنها در جایی که مشتریان فعال و فعال هستند – بصورت آنلاین.
با داشتن ۹۰٪ مخاطبان اجتماعی کارکنان مشاغل جدید در این برند ، داشتن کارمندان سرمایه گذاری در فعالیت های فروش اجتماعی شرکت باعث می شود گسترش قابل توجهی گسترش یابد.
بنابراین با توجه به اینکه مصرف کنندگان به صورت آنلاین به تحقیق ، دامنه و خرید می پردازند ، چگونه این فروش تغییر کرده است و چگونه می توان متخصصان فروش در عصر تحول دیجیتال موفق شدند؟
معرفی فروش اجتماعی
تا پایان سال ۲۰۱۸ ، کارشناسان پیش بینی می کنند ۲٫۵۵ میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سطح جهان وجود داشته باشد. برای مارک ها و فروشندگان این بدان معناست که مخاطبان اسیر بزرگی در سکوهای رسانه های اجتماعی فعال هستند.
کسانی که قبلاً درگیر مشارکت آنلاین شده اند ، جوایزی را دریافت کرده اند که٪ ۹ از فروشندگان برتر این شرکت در حال حاضر از رسانه های اجتماعی با کانال های دیجیتال استفاده می کنند و اکنون ۹۲٪ از تصمیمات خرید B2B را تحت تأثیر قرار می دهند.
حضور مارک های آنلاین مورد توجه مصرف کنندگان قرار نگرفته است. تحقیقات PwC نشان داد که ۷۸٪ هنگام خرید ، تحت تأثیر رسانه های اجتماعی قرار گرفته اند ، در حالی که تقریبا نیمی ادعا کرده اند بررسی ، نظر و بازخورد در مورد اجتماعی رفتار خرید خود را تغییر داده است.
نکته اصلی این است که حوزه دیجیتال عمومی بستری را برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا نظرات و بازخورد منفی را به اشتراک بگذارند. با این وجود ، یک مقدار باورنکردنی بالقوه نیز وجود دارد که بتواند بر تصمیم مثبت خریدار از طریق فروش اجتماعی تأثیر بگذارد.