۶۹٪ از افراد بومی دیجیتال علاقه مند به خرید محصولات و خدمات مستقیم از طریق شبکه های اجتماعی هستند – Accenture

این توییت

داستانهای موفقیت فروش اجتماعی

یک داستان موفقیت آمیز از شبکه های Juniper است. این سازمان با شناسایی پتانسیل بی رویه رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از فرایند فروش ، یک دوره فروش اجتماعی را برای آموزش ۷۵ نفر از متخصصان فروش در داخل خود و ۲۵ نفر از متخصصان بازاریابی داخلی خود در سراسر EMEA و آمریکا اجرا کرد.

ReadyTalk با استفاده از رویکردی مشابه در زمینه فروش اجتماعی در سازمان خود ، کنفرانس نوآوری ، پاداش های ۱۰۰۰۰۰ دلاری تولید شده در معاملات جدید خالص ، به علاوه ۳ برابر بهبود کیفیت اشتراک محتوای خود را به دست آورد.

ارائه دهنده خدمات حمل و نقل موزیو توانسته است با هدف قرار دادن افراد در توییتر به نیاز به راه حل های حمل و نقل ، و ایجاد شخصیت های مختلف برای ارائه راه حل های مناسب ، نسل پیشرو خود را افزایش داده و حضور در رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کند.

موزیو با شناسایی اینکه این کاربر رسانه های اجتماعی برای یک سفر تجاری آینده ، پرواز و هتلی را رزرو کرده اند ، فوراً وی را توییت کرد و به او کمک کرد تا برنامه های سفر خود را نهایی کند و او را به مشتری پرداخت کننده تبدیل کند.

این رشد در پتانسیل به معنای این است که شرکت ها برای کمک به حداکثر رساندن ROI خود در زمینه فروش اجتماعی ، باید تلاش های آموزشی خود را متمرکز کنند تا گفتگوهای معناداری را در طیف وسیعی از کانال های طاقچه ایجاد کنند.

آینده فروش دیجیتال

برای نخستین بار ، خرده فروشی آنلاین رسما از فروش آجر و ملات یا خیابان های بالای خیابانی فراتر رفت. در عصر مدرن ، مردم به نوک انگشتان خود به اطلاعات بسیاری دسترسی دارند – و با تکامل تکنولوژی ، آنها خواهان پاسخ فوری تر به سؤالات خود هستند.

در حالی که فروش اجتماعی در بین متخصصان فروش در صنایع ، شتاب جدی را به خود جلب کرده است ، فروش دیجیتال در کل آن هنوز به حداکثر پتانسیل خود نمی پردازد. این واقعیت به تنهایی فرصت های عظیمی را برای مشاغلی که به دنبال برتری در دنیای دیجیتال هستند فراهم می کند.

با ایجاد ساختار سازمانی پیرامون محتوا و ایجاد محیطی مناسب برای اندازه گیری میزان مصرف آن ، اندازه گیری دقیق مصرف کننده و خریدن هدف از تأثیرگذاری و تبدیل فروش ، امکان پذیر خواهد شد.

تحول دیجیتال در همه زمینه های یک مشاغل تأثیر می گذارد و برای پیشرفت و شکوفایی فروشندگان باید از کانال ها و راه های دیجیتالی که می توانند در آن تأثیر بگذارد ، آگاه و درگیر مشتری کنند ، آگاهی و درک داشته باشند.

مشارکت کننده

برگزیده