نکات مهم در انتخاب سامانه پیامک تبلیغاتی

سیب اس ام اس sibsms

وقتی استفاده خواهد شده که نیاز باشه تا موضوعی مهم اطلاع رسانی شه به خاطر همین ترجیح می دیم تا سامانه ای انتخاب شه که بیشترین بازدهی رو داشته باشه.

بازدهی بدین معناست که در مقابل هزینه و وقتی که صرف می کنیم بهترین نتیجه رو بگیریم . بدیش اینه بعضی وقتا بازدهی با هزینه کم اشتباه گرفته می شه و بین انتخاب هامون به اشتباه گزینه ای رو انتخاب می کنیم که فقط و فقط کم هزینه تر باشه بدون اینکه به نتیجه اون توجه کنیم .

در بهترین حالت باید تعادلی بین هزینه و کیفیت انتخاب شه.

در ادامه به چند عامل مهم در انتخاب سامانه می پردازیم .

کیفیت ارسال :

باید  واسه اس ام اس تبلیغاتی انتخاب شه که متناتون رو بدون خطا و تاخیر به مخاطب برسونه . شاید شما وقتی رو صرف کردین تا متن اس ام اس رو مناسب ، هدف دار و جذاب انتخاب کنین و از طرفی هم واسه انتخاب جامعه هدف وقت گذاشته اید ، زمان ارسال هم با توجه موضوع اس ام اس انتخاب کردین  .حال فرض کنین این اس ام اس از سامانه ای ارسال شه که از بستر زیر ساخت و سرورهای مناسب واسه فرستادن اس ام اس بهره مند نباشه و به هر دلیلی در متن ، زمان و یا تعداد دریافت کنندگان اخلال ایجاد شه، در این صورت هزینه و وقتی که صرف کردین به هدر میره

سامانه ای با زیر ساخت و سرورهای مناسب انتخاب کنین !

محیط کاربری :

یکی از عواملی که ممکنه شما رو در و انجام فعالیتای تبلیغاتی خسته و دلسرد کنه محیط کاربری سامانه پیامکی ایه که با اون مبادرت به فرستادن اس ام اس میکنین .

اگه کار با محیط کاربری (پنل) ساده و قابل استفاده واسه همه نباشه می تونه روند فرستادن اس ام اس و اس ام اس تبلیغاتی رو خیلی کند کند طوریکه بعد از یه مدت شما رو از تبلیغات پیامکی منصرف کنه .

محیط پنل باید کاربر پسند یا به اصطلاح user friendly باشه .

پشتیبانی :

باید این توانایی رو داشته باشه که مشکلات احتمالی رو در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنه و جواب مناسبی واسه کاربران ارائه دهد .

در ایران پشتیبانیا بیشتر به دو صورت تلفنی و آنلاین انجام می شه که در سامانه های پیامکی هم به این موضوع توجه شده.

نوع و روش رابطه خیلی مهم نیس ، مهم اینه که همیشه اپراتورهایی باشن که جوابگو بوده و توانایی حل مشکل رو داشته باشن .

امکان فرستادن :

با در نظر گرفتن نیاز به تنوع روشای تبلیغاتی در معرفی کالا ، خدمات و مشاغل لازمه بعضی وقتا روشی جدا از اس ام اس متنی رو انتخاب کنیم ، فرستادن پیام صوتی به موبایل و تلفن ثابت در سراسر کشور یکی از راه هاییه که می تونه به عنوان مکمل در کنار اس ام اس متنی استفاده شه. طوریکه یه پیام صوتی ضبط شه و در زمان مشخص به صورت ترکیبی با اس ام اس متنی اسال شه. در این صورت تلفن ثابت یا موبایل گیرنده زنگ می خوره و در صورت جواب دادن پیام ضبط شده شما رو می شنوه.

تعرفه اس ام اس تبلیغاتی :

در که  انتخاب می کنیم باید تعادلی بین خدمات و تعرفه ها وجود داشته باشه . قیمتای بسیار پائین بعضی وقتا نشون دهنده وجود اشکالی در ارساله چون که قیمت کمتر از تعرفه اپراتورهای اصلی شک برانگیز هستش از طرفی هم قیمتای بسیار بالا هزینه تبلیغات واسه شما رو زیاد می کنه که بازم منطقی نخواد بود.

پلنای فروش مناسب :

سامانه اس ام اس تبلیغاتی باید این توانایی رو داشته باشه که تعرفه ،  متناسب نیاز کاربران تعریف شده باشه به طور مثال اگه شما می خواید تا تعداد زیادی داشته باشین طبیعتا توقع دارین که تعرفه کمتری واسه هر اس ام اس بپردازید.

بانک اطلاعاتی موثر :

اگه قصد تبلیغات یه کالا یا یه سرویس رو داشته باشین و هدف شما یه منطقه از شهر باشه ، طبیعتا همه شماره های اون منطقه رو ندارین .

باید به سامانه هایی مراجعه کنین که بانک اطلاعات منطقه ای و البته مشاغل مناسب واسه فعالیت شما رو در خود داشته باشه.

در آخر اینم بگیم که این نکته مهم نباید از ذهن جا بمونه ، سامانه ای انتخاب شه که علاوه بر همه موارد فوق از سابقه و رزومه مناسبی  هم بهره مند باشه چون که در این بخش تجربه و گذشت سالیانه که مدیران هر سامانه رو قادر می سازه تا ایرادها و مشکلات رو کم کم برطرف کنن . سیب اس ام اس یکی از مجهز ترین سایتای فرستادن اس ام اس صوتی و متنیه که با جمع آوری امکانات به روز ، شرایط مناسبی رو واسه ارسال جفت و جور کرده ، جهت استفاده و ثبت نام به طور کامل رایگان می تونین عدد ۲۲۲ رو به شماره ۵۰۰۰۲۰۶۰ بفرستین  یا به سامانه سیب اس ام اس با  نشانی اینترنتی  SIBSMS.COM مراجعه کنین.

 

سامانه اس ام اس بهترین گزینه واسه تبلیغات سالن زیبایی و آرایشگاه

معرفی ابزارای تبلیغاتی هدف دار

بازاریابی پیامکی کمپین تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *