نکاتی درباره‌ی ورزش کردن در تابستان

Blog_FitnessSummerWorkout

تمرین کردن در گرما می تونه آزار دهنده باشه. نه فقط خیس عرق میشین، بلکه شاید بی حال هم بشوید. در این راهنما می خونید که چیجوری می تونید به بهترین شکل در گرما تمرین کنین.

تابستون زمان خوبی واسه بیرون رفتن و خوش گذروندن در بیرون از خانه س. هم اینکه فصلیه که خیلی ها سخت تمرین می کنن، فصلیه که باید کلی وزنتون پایین بیاد. اما مشکلی که هست اینه که با وجود گرما ورزش کردن واسه شما سخت می شه. بیایید ببینیم چیجوری باید بر اون پیروز شیم

زمان روز خیلی مهمه

پیشنهاد می کنیم که در طول تابستون، صبح زود ورزش کنین. در سراسر تابستون، صبح ها بسیار دلپذیرند، چون که گرما در پایین ترین حدش قرار داره. هم اینکه بیرون رفتن واسه دویدن در ساعات ۶ یا ۷ صبح، به طور کامل ایده آله.

هم اینکه در مواردی که فرصت ورزش کردن در صبح رو ندارین، اواخر عصر هم زمان مناسبی واسه ورزش کردنه.

لباس آزاد بپوشید

وقتی که لباس هایی سبک و آزاد به تن کنین، لباستون به درخشش آفتاب کمک می کنه و تمرین براتون آسون تر می شه. پارچه های نخی رو انتخاب کنین، چون که بهتر از شکل های جور واجور دیگه عرق رو جذب می کنن. می تونید شلوارک هایی سبک به پا کنین تا هنگام ورجه وورجه راحتی بیشتری داشته باشین.

کرم ضد آفتاب فراموش نشه

همیشه ضد آفتاب بزنین، مهم هم نیس چه وقتی از روز باشه. کرم ضد آفتاب از شما در برابر اشعه های ماورای بنفش خورشید، که بیشترین صدمه رو به پوست وارد می سازند مواظبت می کنه.

به اندازه ی کافی آب بخورین

راه دیگه واسه مقابله با گرما و بهتر ورزش کردن در طول تابستون، اینه که به اندازه ی کافی آب و مایعات بخورین تا بدنتون هیدراته بمونه. از اونجایی که بدن شما در تمرینات تابستونی تون، کلی عرق می کنه، نباید به مصرف کافی آب بی توجهی کنین.