پژوهش – 
طراحی الگوی تغییر مدل کسب ‌و کار در یک  بنگاه چاپ  …

پژوهش – طراحی الگوی تغییر مدل کسب ‌و کار در یک بنگاه چاپ …

اکتبر 20, 2020 Off By مدیر سایت

سیستم نظر خواهی آنلاین درباره ی محصولات از مشتریان و مخاطبین انتشارات.
امکان دریافت و دسترسی به محصولات الکترونیک از طریق aplication موبایل
امکان دسترسی به فایل تصاویر و اشکال کتابها
ارائه چکیده تمامی مقالات موجود به صورت رایگان و دریافت حق اشتراک برای ارائه ی فایل کامل مقالات
-محصولات جدید برای خدمات موجود:
امکان چاپ کتاب و مقالات مشتریان و ارائه ی آنها در فروشگاه آریانا قلم.
امکان ذخیره‏ی نتایج جستجو برای هر کاربر در دفعات متعدد و نمایش آن در دفعات بعدی جستجو.
-ترکیب محصولات جدید و خدمات جدید:
ایجاد سیستم ثبت سفارشات مشتری برای سفارش تهیه ی کتب جدید خارجی از طرف انتشارات.
دریافت مبلغی از نویسندگان به ازای داوری مقالات و انتشار آنها در سایت انتشارات پس از تاییدتوسط کمیته ی علمی انتشارات.
نمایش تعداد مراجعات و رفرنس ها ی موجود در متون علمی دیگر به کتاب یا مقاله ی مورد نظر.
ارسال پیامک به مشتریان راجع به محصولات جدید انتشارات و اخبار انتشارات
طراحی مداهای کسب وکار:
مدلهای کسب وکارفعلی:
با توجه به نتایج حاصل از مصاحبه با مسئولین انتشارات آریانا قلم و پاسخ آنها به پرسشنامه باز و تطابق پاسخهای داده شده با تابلوی کسب وکار آستروالدر می توان دو مدل کسب وکار برای کسب وکار فعلی انتشارات به شرح زیر در نظر گرفت:
۱-مدل کسب وکار چاپی:
مدل کسب وکار چاپی که با توجه به ارائه محصولات پرینت شده و در واقع هارد کپی از سوی انتشارات طراحی شده است در شکل۱-۴نشان داده شده است.

برای دانلود فایل متن کامل پایان نامه به سایت 40y.ir مراجعه نمایید.

بخش مشتری
اساتید دانشگاه
دانشجویان
کارمندان سازمانها
افرادی که برای خرید کتاب به خود انتشارات مراجعه می کنند
هر فردی که خواننده کتب آریانا قلم باشد
روابط مشتری
مراجعه مشتریان به کانلهای توزیع موجود
ارزشهای پیشنهادی
ارائه ی کتب تخصصی در زمینه ی مدیریت
ترجمه و انتشار کتابهای بزرگ مدیران دنیا
گردآوری و چاپ بیش از ده عنوان مجموعه مقالات حوزه‏های مختلف مدیریت‌
امکان سفارش آنلاین کتب چاپ شده
فعالیتهای کلیدی
انجام فعالیتهای لازم برای منتشر کردن کتب
بستن قرارداد با موسسات انتشاراتی خارجی
بستن قرارداد با مترجمین و نویسندگان
بستن قرارداد با لیتوگراف ها و چاپخانه ها
توسعه و انتشار کتاب
شرکای کلیدی
نویسندگان