اهرم ایجاد پیوند و رسانه های اجتماعی برای تجارت الکترونیک

‫ساخت لینک و جلب توجه مردم‬ به محتوای تجارت الکترونیک میتونه سخت باشه‬ ولی با کمی خلاقیت، شما می تونین‬ فرصتهای با ارزشی رو پیدا کنین که‬ به موتورهای جستجو و هم اینکه بازدید کنندگان شما کمک میکنه.‬ اولین و مهمترین اونا باید از‬ محتوای خیلی خوبی استفاده کنین‬. شما واسه اینکه نشون بدین که چیجوری یه محصول مشکل‬ مشتری رو حل کرده و محصول‬ خوبی هست هر کاری می تونین انجام بدین تا‬ اشتراک پذیر تر شه، کارای بیشتری‬ از انتخاب نام و توضیح واسه اون‬ در ویدئوها و دیاگرامها و چیزایی مانند این‬ راه هایی وجود دارن که صفحه‬ اجناس شما رو بیشتر از همیشه آراسته میسازن.‬

خلاقیت

اهمیت رسانه های اجتماعی واسه تجارت الکترونیک

با کمی تلاش و کمی خلاقیت‬ و یه برنامه نویس خوب‬ شما می تونین ویژگیای خوبی به صفحه اضافه کنین تا‬ مشتری راحتتر محصولتان رو درک کنه،‬ مثلا وب سایتهای فروش لباس که شما می تونین‬ لباسهای دیگری رو در کنار هم‬ بذارین و امتحانشان کنین، یا فروشگاه های دکوراسیون منزل‬ که به شما اجازه میدن آشپزخانه‬ یا اتاق نشیمن خود رو بچینید.‬ هر چیزی که شما بفروشین این‬ قابلیتهای به درد بخور چیزایی هستن که مردم در موردشون در وبلاگ مینویسند‬ و در شبکه های اجتماعی به اشتراک میذارن‬. هم اینکه به کار گیری عکسهای باکیفیت اجناس‬ میتونه در دراز مدت اثرات بسیاری داشته باشه.‬ شبکه های اجتماعی و وبلاگها پر از کاربرانیه که‬ دوست دارن عکسهای با کیفیت، قشنگتر‬ و باحال مربوط با محصولاتتون رو به اشتراک بذارن.‬ تلاش کنین از عکسهای حرفه ای‬ با کیفیت و منحصر به فرد استفاده کنین‬ و به این صورت لینکهای بیشتری‬ واسه اجناس پیدا می کنین‬ و در آخر، مشتریان رو یادتون نره و‬ یادتون باشه که اونا‬ از معامله خوب خوششون میاید‬.

چیزای مجانی، تخفیف، اشانتیون و قیمتهای خاص چیزایی هستن‬ که خیلی سریع در سرتاسر اینترنت پخش می شن.‬ شما می تونین بخشی رو در سایت‬ انتخاب کنین که نشون دهنده قیمت حاضر‬ و کوپونا باشن، و یا‬ اینکه می تونین مسابقه ای ترتیب بدین یا‬ اینکه یه قیمت عجیب رو نشون‬ بدین که باعث شه مردم در موردتون صحبت کنن.‬ شما حتی ممکنه کمی از فروشتان کم بشه‬ ولی عوضش لینکهای بسیاری پیدا‬ میکنین، وبلاگ نویسها به شما توجه میکنن‬ و در شبکه های اجتماعی مشتریان‬ جدیدی پیدا میکنین و این واسه‫ موتورهای جستجو خیلی خوبه‬ و در آخر اجازه بدین که کاربران محتوایی براتون بسازن.‬ از مشتریان بخواین تا تجربه خود رو بعد از خرید‬ در سایت یا شبکه اجتماعی شما بگن به این صورت‬ کاربران در کنار تجربه خود لینکهای‬ زیاد و به اشتراک گزاریایی به وجود میارن‬ که باعث میشه مشتریان شما رو در‬ مقایسه با حریف خود انتخاب کنن‬.

قیمت

در کنار اضافه کردن دکمه های‬ به اشتراک گزاری و لایک به صفحه محصول‬ حتما دکمه اضافه به علاقه مندیا‬‬‬ و به اشتراک گذاری با دوستان رو‬ هم به اون اضافه کنین تا‬ مشتریان بیشتری پیدا کنین. به طور خلاصه یه سایت تجارت الکترونیکی کسب کننده نباشین‬. الان سایتهای این چنینی بسیاری هست‬. تلاش کنین پا رو بالاتر گذاشته‬ و محتوای خوب و مفیدی تولید کنین‬ که کاربران رو به هیجان آورده‫ و توانایی دریافت لینکها و‬ به اشتراک گزاریای رسانه ای رو داشته باشه.‬ خلاق باشین، زمان خود رو بر مخاطبینتان بذارین‬ و تلاش کنین براشون به درد بخور باشین‬ و بعد از زمان خود واسه‬ ساخت محتوایی موثر و درست که‬ نیازهاشون رو برآورده کنه استفاده کنین‬‬‬‬‬‬.

مهمه که بدونین تجارت الکترونیک امروزه نیازمند سئو و بهینه سازی سایت بسیار دقیقه که در صورت رعایت اون می توانسد آینده شغلی خود رو تضمین کنین.

سئو

مدیر کل

Next Post

معرفی متا تگ توضیحات (description)

ش مارس 14 , 2020
متا تگا، فاکتورهایی در هستن که انگار به عنوان یه راهنمای سایت یا موتور جست و جو عمل میکنن تا راه درست جست و جو رو تشخیص بدن و یا دستوراتی رو که وبمستر در نظر داره در سایت پیاده کنه رو اعمال کنه. متا تگا شکلای جور واجور مختلفی […]